گروه رایان پرداز

  • کامپیوتر رایان پرداز خوی
  • اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً .

    139302

    به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی ، علی قربانی رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان در گفت و گو با خبرگزاری آنا با تایید ضرب و شتم مجید قراوند، دبیر ریاضی، توسط یکی از اولیای دانش آموزان در یکی از دبیرستان‌های کوهدشت لرستان اظهار کرد: دانش‌آموز مذکور در درس ضعیف بوده است و معلم درخواست کرده بود پدر وی به مدرسه مراجعه کند تا در جریان وضعیت فرزندش قرار گیرد.

    وی افزود: پدر وقتی به مدرسه آمده ابتدا فرزندش و سپس معلم مذکور را مورد ضرب و شتم قرار داده است اما خبر به کما رفتن معلم صحت ندارد.

    قربانی تصریح کرد: پدر این دانش آموز که مدیر یکی از بخش‌های دولتی بوده است هم اکنون از کار برکنار شده و در بازداشت به سر می‌برد.

    مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان بیان کرد: دستورالعمل حمایت از معلم‌ها باید از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شود.

    به گزارش آوای فرهنگی، ضرب و شتم و توهین در قانون مجازات اسلامی جرم محسوب می‌شود و چنانچه شخصی مورد ضرب و شتم قرار گیرد می‌تواند براساس ماده ۶۱۴ قانون مجازات اسلامی و اگر مورد توهین و فحاشی قرار گیرد می‌تواند براساس ماده ۶۰۸ و ۶۰۹ قانون مذکور و چنانچه مورد تهمت و افترا قرار گیرد می‌تواند براساس ماده ۶۹۷ قانون مجازات اسلامی از شخص مجرم در دادسرای محل وقوع جرم شکایت نماید. در ضمن شخصی که بر علیه او جرائم فوق صورت پذیرد در صورتی که در موسسات و مراکز دولتی شاغل باشد با توجه به اینکه در حین انجام وظیفه علیه او جرم واقع شده به استناد ماده ۸۸ قانون مدیریت خدمات کشوری، دستگاه اجرایی مکلف می‌باشد به تقاضای وی برای دفاع از انجام وظایف آن ها با استفاده از کارشناسان حقوقی خود یا گرفتن وکیلی از ایشان حمایت قضایی نماید و البته که این قانون فعلا درمراکز درمانی اجرایست واما درمورد فرهنگیان…!؟

    • نوین پرداز

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.