گروه رایان پرداز

  • کامپیوتر رایان پرداز خوی
  • اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً .

    به دقت بخوانید

    نوین پرداز | Monday, 20 Bahman 1393 | ۰ نظر

    راهنمای تکمیل گزارش پیشرفت تحصیلی جدید ارزشیابی کیفی۱۳۹۳

    توصیفی

    راهنمای تکمیل گزارش پیشرفت تحصیلی – تربیتی جدید ارزشیابی کیفی – توصیفی ۱۳۹۳ جهت استفاده همکاران قابل دریافت می باشد:

    “منظور از گزارش پیشرفت تحصیلی در دوره ابتدایی ( پایه اول تا ششم )، همان بازخورد پایانی است که معلم با عنایت به سالت خطیر شغلی، در دو یا سه نوبت از سال تحصیلی (دی ماه و خردادماه و در صورت لزوم شهریورماه) با توجه به تفاوت های فردی دانش آموز و با استفاده از شواهد و اطلاعات جمع آوری شده در پوشه کار و سایر مستندات مثل رویدادنگاری دفتر کلاسی، جهت ارائه به ذی نفعان (والدین، دانش آموز و مدیرمدرسه) تکمیل می نماید.”

    توصیه ها :

    به واحد آموزشی توصیه می شود که:

    * نمون برگ الف (گزارش پیشرفت تحصیلی – تربیتی) به صورت دستی توسط معلم نوشته می شود و به خانواده ارائه می گردد؛ لذا تایپ سیستمی آن توسط مدرسه ضروری نیست.

    * توصیف عملکرد و تعیین رتبه ی درس تربیت بدنی یا دروس دیگر که توسط مربی متخصص غیر از آموزگار مربوط تدریس می شود به عهده ی آن مربی خواهد بود.

    * نمون برگ الف (گزارش پیشرفت تحصیلی – تربیتی)پس از رؤیت خانواده توسط مدرسه صحافی و به عنوان سند در آموزشگاه نگهداری می گردد.

    * نمون برگ الف (گزارش پیشرفت تحصیلی – تربیتی)در سه نوبت مجزا ( دی ، خرداد و شهریور – برای دانش آموزان نیاز به تلاش خردادماه – )تکثیر و در اختیار معلم جهت تکمیل گذاشته می شود

    * قبل از تحویل نمون برگ الف (گزارش پیشرفت تحصیلی – تربیتی) به اولیا، جلسه ای توسط معلم تشکیل شود تا اقداماتی که لازم است اولیا بعد از دریافت گزارش، انجام دهند به اطلاع آن ها رسانده شود.

    * به اولیا یادآوری گردد با توجه به اینکه توصیف عملکردها درنمون برگ الف (گزارش پیشرفت تحصیلی – تربیتی)کلی است برای درک درست میزان یادگیری و تشخیص صحیح تکلیف خود در جهت یاری بخشی به فرزندشان به پوشه کار دانش آموز که در طول سال تحصیلی و به شکل فرایندی تهیه گردیده است مراجعه نمایند.

    * نمون برگ ب( کارنامه تحصیلی -تربیتی) بعد از تائید مدرسه در پرونده تحصیلی دانش آموز بایگانی و نگهداری می گردد.


    دانلود فایل

    • نوین پرداز

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.